دل نوشته

می نویسم از آنچه بر دلم می گذرد

دل نوشته

می نویسم از آنچه بر دلم می گذرد

دل نوشته

چه دردیست برای دیگران چون کوه بودن ولی در چشم خود آرام شکستن ....



اینجا متروکه ای از قلب من است
چیزی دستگیرت نمی شود
پس وقتت را اینجا تلف نکن
و برو ....


و لطفا این وبلاگ را دنبال نکنید

پیام های کوتاه
  • ۲۵ آذر ۹۲ , ۱۳:۱۱
    من !
آخرین مطالب
شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ

یا حضرت رقیه !

بسمه تعالی

امشب شب شهادت حضرت رقیه (س) است ، یادش بخیر سه سال پیش ، این موقع سوریه بودیم ، برای هممون غیر منتظره بود ، فکرش رو هم نمی کردیم جور بشه و حرف هایی که بی اساس برای رفتن می زدیم در عرض یک ماه و اندی قوت بگیره و با دوستان راهی بشیم

چه صحنه ها و خاطراتی که از جلوی چشم هایم همیشه در حال رفت و آمد است و حرم حضرت زینب و حرم حضرت رقیه است که ثابت بر جلوی چشمانم ایستاده و این حس خاص از یادآوری ان که همیشه با من است ....

آن دعای کمیلی که با دوستم جدا از کاروان به حرم حضرت رقیه (س) رفتیم ...

و همیشه گفتم که این مداحی رو با تمام وجودم در حرم حضرت زینب (س) احساس کردم و هرگز فراموش نخواهم کرد ، روزی این مداحی رو فقط به خاطر زیبایی اش گوش می دم و آنجا به حقیقت این شعر رسیدم :

هیبت او حیدری ، عفت او مادری

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
بنده ی خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی