دل نوشته

می نویسم از آنچه بر دلم می گذرد

دل نوشته

می نویسم از آنچه بر دلم می گذرد

دل نوشته

چه دردیست برای دیگران چون کوه بودن ولی در چشم خود آرام شکستن ....



اینجا متروکه ای از قلب من است
چیزی دستگیرت نمی شود
پس وقتت را اینجا تلف نکن
و برو ....


و لطفا این وبلاگ را دنبال نکنید

پیام های کوتاه
  • ۲۵ آذر ۹۲ , ۱۳:۱۱
    من !
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ

یا علی

بسمه تعالی

از بس اسمش رو آوردم دیگه دوستان نزدیکم خوب به علاقه و عشقم نسبت به او واقفند

آری مثل بیشتر شیعیان منم ارادت خاصی به امیر المومنین علی (ع) دارم 

بعضی ها هم بودند که می گفتند راست بگو نکنه فرد خاصی تو زندگیت هست که هی علی علی می گی و ... منم می گفتم به خود امام علی (ع) قسم منظور من خود امام علی (ع) است و فرد خاصی که تو فکر می کنی تو زندگی من نیست ...

وقتی دختر عموم بچه دار شد اول می خواست اسم پسرش رو علی بذاره ولی بعدا اسمش رو پوریا گذاشت و من به عمه ام گفتم اسم علی که قشنگ بود ، من اسم علی رو دوست دارم و عمه ام گفت تو بعدا اسم بچه ی خودت رو علی بذار البته اگه اسم شوهرت علی نباشه و منم سریع به عمه ام گفتم قربون دستت ول کن بعدا (البته به شوخی) می خوان بقیه اذیتم کنن و بگن پس بگو چرا علی علی می کردی 😂  ...ولی در کل خیلی به آقا (مینویسم آقا اما تو بخوان پدر🥰) ارادت دارم ...

حتی وقتی بابام داره فوتبال می بینه ، یه قسمت هاییش که طرفدارها می گن یا علی مدد ، همه حواسم می ره روی سمت اونا و همش منتظرم دوباره بگن یا علی مدد ...

 

علی (ع) همه ی زندگی منه ، پدرمه ، همه دار و ندارمه البته بعد از خدا .......و البته همه ی 14 معصوم ...

 

بعدا نوشت :

که البته اسم همسر هم شد علی 😍 و دوستان اذیت کردن که اینقدر علی علی گفتی که اسم شوهرت هم علی شد ، خخخخخخ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۱
بنده ی خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی